Diagnoza w kierunku dysleksji rozwojowej
Diagnoza gotowości szkolnej opiera się na wywiadzie z rodzicami oraz wykonaniu badania psychologicznego (z określeniem poziomu funkcjonowania poznawczego) i pedagogicznego.
Pełna ocena procesów przetwarzania sensorycznego na podstawie wywiadu, obserwacji klinicznej oraz dedykowanych testów.
Diagnoza ma na celu określenie, czy i w jakim stopniu dana osoba wykazuje zaburzenia przetwarzania słuchowego oraz określa wskazania do terapii.
Wywiad oraz badanie psychologiczne z pełną diagnozą psychologiczną i omówieniem jej wyników.
Diagnoza logopedyczna dziecka obejmuje konsultację z rodzicem oraz badanie logopedyczne pacjenta. Istnieje także możliwość przygotowania informacji pisemnej po diagnozie.
Jeżeli jako rodzic jesteś zaniepokojony rozwojem twojego dziecka (małego lub większego) i nie jesteś pewien jakiej pomocy poszukujesz - to spotkanie konsultacyjne rozwieje twoje wątpliwości i wskaże Ci kierunki dalszego postępowania diagnostycznego.
Zajęcia pobudzające integrację procesów przetwarzania sensorycznego.
Zajęcia dla dzieci skupiające się na kształtowaniu poprawnej wymowy oraz komunikacji.
Krótkotrwała forma wsparcia psychologicznego w bieżących trudnościach.
Wsparcie w formie cyklu spotkań z psychologiem adresowane zarówno do dorosłych jak i dzieci.
Wsparcie dla rodziców w procesie wychowania dzieci.
Kompleksowa ocena w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu prowadzona przez zespół interdyscyplinarny.
Zajęcia w grupach kilkuosobowych mające na celu rozwój umiejętności społecznych.
